1.9.12

DIY Funky Bag

Hello my beautiful bloggers!
Μια φίλη μου μου έδωσε σήμερα μια ψάθινη τσάντα που είχε για πέταμα! Και μου ζήτησε να κάνω ό,τι θέλω για να την μεταποιήσω και να την κάνω πιο funky και πιο wearable! Αυτό λοιπόν είναι ένα απλό DIY [*] post για το πώς μπορείτε εύκολα και σε λίγη ώρα να μετατρέψετε κάτι που δεν το φοράτε πια σε ένα funky και μοντέρνο αξεσουάρ, για το οποίο θα λέτε περήφανα ότι είναι δική σας δημιουργία!  
              Enjoy!

Before





After



[*] Χρησιμοποίησα μπογιές για πολλαπλές χρήσεις και έφτιαξα με κορδέλες πλεξούδες τις οποίες κόλλησα πάνω στη τσάντα με hot glue gun και τα απομεινάρια τα έκανα κ αυτά πλεξούδες και τα έδεσα όλα μαζί στο τέλος.

Ελπίζω να σας άρεσε, πείτε μου και εσείς τη γνώμη σας και αν έχετε κάνει και εσείς τέτοιους πειραματισμούς! 
xoxo
Mandy

2 comments:

  1. καταπληκτική μεταποιήση!!!Χρυσοχέρα!!!Σε περιμένω στο blog μου,να γινεις παρεακι μου,φιλια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. se euxaristw!!polu wraio to blog sou!!:D pw entometaxu ithela na agorasw twra ta vraxiolakia tis EL gia breast cancer! :) filakia

      Delete