7.3.14

▼ How to: Εφαρμογή Waterproof Gel Eyeliner ▼

Lovelies!Σας ετοίμασα τον απόλυτο οδηγό για να μάθετε να βάζετε τέλεια gel eyeliner, το οποίο όμως ΔΕΝ θα *Μουτζουρώνεται*! 'Οπως λέω και στο βίντεο μου, πιστεύω ότι όλες οι γυναίκες έχουν το δικαίωμα να ξέρουν πώς να βάζουν eyeliner! Είναι πιστεύω από τα πιο δύσκολα πράγματα να καταφέρεις στο μακιγιάζ ακόμα και αν είσαι επαγγελματίας μακιγιέρ/μακιγιέζ! :) Το ξέρω.... Το βίντεο βγήκε ΤΕΡΑΣΤΙΟ!! χαχαχα *ΑΛΛΑ* ήθελα να σας τα εξηγήσω όλα όσα πρέπει να ξέρετε άμα ενδιαφέρεστε να μάθετε πώς να βάζετε μόνες σας eyeliner και να λέτε στον καθρέφτη "Μπράβο μου!Ναι ναι ναι!" χεχε

Hope you Enjoy!

Μην διστάσετε να κάνετε *Like*, άμα σας αρέσει το βιντεάκι μου, *Subscribe* στο κανάλι μου για να λαμβάνετε τα επόμενα όλα τα επόμενα βίντεο μου! ^_^

Φιλάκια πολλά,
     Μάντυ




No comments:

Post a Comment